مجله اینترنتی برنا تدبیر تنها منبع مقالات طراحی وبسایت و اموزش برنامه نویسی در کردستان و شهر سنندج میباشد با دنلال کردن برنا تدبیر جدید ترین اخبار فناوری را از دست ندهید

جهت ثبت نام پلمپ دفاتر سال 1403 و انجام امور سامانه مودیان شماره تماس خود را ثبت و یا با شماره «20-02166383216» تماس حاصل فرمائید.

پلمپ دفاتر قانونی و سامانه مودیان

شما اینجا هستید : صفحه نخست / بروز رسانی و ورود اطلاعات
مشاهده شده: 3659 نظر : 1 تاریخ : 1402/02/24
موسسه حسابداری برنا تدبیر با ارائه خدمت بروز رساني اطلاعات در سريع ترين زمان ممکن و با استفاده از نرم افزار حسابداري مورد نظر شما در خدمت شماست.

بروز رسانی و ورود اطلاعات

يکي از دلايلي که هميشه شرکت ها و کسبه را از داشتن يک سيستم مالي يکپارچه و کارآمد محروم مي نمايد، عقب افتادن قسمتي از اطلاعات روزانه مالي مي باشد.

 همين موضوع دليلي است در به تاخير افتادن راه اندازي سيستم مالي وبا گذشت زمان این مشکل بزرگتر می شود.
موسسه حسابداری برنا تدبیر براي کمک به اين دسته از افراد اقدام به ارائه خدمت بروز رساني اطلاعات در سريع ترين زمان ممکن و با استفاده از نرم افزار حسابداري مورد نظر شما مي نمايد. در اين خدمت، تمامي اطلاعات مالي ثبت نشده در نرم افزار حسابداري پس از مطمئن شدن از صحت اطلاعات، به صورت صحيح و تحت نظارت سرپرست هاي حسابداري موسسه حسابداری برنا تدبیر ثبت شده و پس از بررسي و تائيد نهایي توسط مديريت مجموعه ، خروجي هاي ذيل تحويل مي گردد:

1.   گزارشات مديريتي مورد نياز مديريت مجموعه

2.   اسناد ثبت شده داراي عطف مقابل در نرم افزار به صورت بايگاني شده در زونکن

 

ثبت درخواست
رسیدگی, حل اختلافات ,مالی و حسابرسی,داخلی

نظرات خود را با ما درمیان بگذارید و مارادر ارائه خدمات بهتر یاری نمایید