جهت ثبت نام پلمپ دفاتر سال 1403 و انجام امور سامانه مودیان شماره تماس خود را ثبت و یا با شماره «20-02166383216» تماس حاصل فرمائید.

پلمپ دفاتر قانونی و سامانه مودیان

آیا عیدی بازنشستگان افزایش میابد | میزان افزایش عیدی بازنشستگان

آیا عیدی بازنشستگان افزایش میابد | میزان افزایش عیدی بازنشستگان


تاریخ : 1401/10/13 بازدید: 236 اشتراک گذاری در تلگرام چاپ این صفحه

آیا عیدی بازنشستگان افزایش میابد | میزان افزایش عیدی بازنشستگان

 

فعالان کارگری از ارائه طرحی برای پرداخت عیدی کارگری به بازنشستگان خبر می‌دهند.

طرح پرداخت عیدی کارگری به بازنشستگان یا طرح ماده واحده همسان‌سازی عیدی و پاداش بازنشستگان تامین اجتماعی با کارگران شاغل مشمول قانون کار، توسط کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان خراسان رضوی به نمایندگان مجلس ارائه شده است واز قرار، اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس، قول پیگیری آن را داده‌اند.

اگر این طرح نهایی شده و به تصویب برسد، در سال آینده بازنشستگان کارگری به اندازه کارگران شاغل عیدی می‌گیرند؛ درحال‌حاضر، عیدی بازنشستگان کارگری، «کارمندی» است؛ این در حالیست که عیدی کارگران شاغل، حداقل دو پایه حقوق کارگری است.در امسال، بازنشستگان کارگری از دریافت عیدی ناچیز کارمندی، انتقادات بسیار داشتند و اعلام نمودند یا عیدی ما را کارگری کنید یا حقوق و مزایای ما را کارمندی بپردازید.در امسال، به بازنشستگان تامین اجتماعی، یک میلیون و پانصد هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت شده است.

 

جهت دریافت مشاوره و انجام امور مالیاتی خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران مالی  برناتدبیر سیستم تماس حاصل فرمایید.

بزرگراه نواب پایین تر از میدان جمهوری جنب مترو نواب برج گردون طبقه 10، واحد 1002 شمالی
 tel : 66383216
 fax: 66383255
instagram: @bornatadbirgroup
www.bornatadbirgroup.com
mail: info@bornatadbirgroup.com