جهت ثبت نام پلمپ دفاتر سال 1403 و انجام امور سامانه مودیان شماره تماس خود را ثبت و یا با شماره «20-02166383216» تماس حاصل فرمائید.

پلمپ دفاتر قانونی و سامانه مودیان

اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شد

اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شد


تاریخ : 1401/11/11 بازدید: 261 اشتراک گذاری در تلگرام چاپ این صفحه

به گزارش گروه خبری برناتدبیر به نقل از رییس سازمان امور مالیاتی: در زمینه اخذ مالیات از خودروهای گران‌قیمت در سال جاری توانستیم اطلاعات مناسبی که به مراتب از سال قبل بهتر است، از پلیس راهور دریافت کنیم.

  • وی با اشاره به جلسات متعدد سازمان امور مالیاتی با مسئولین پلیس راهور، به ویژه «موسسه پژوهش ناجی» گفت: این بخش اطلاعات خودروها را در اختیار دارد لذا با الگو های مشترکی که در این بخش طراحی کردیم و قیمت‌گذاری که توسط سازمان امور مالیاتی انجام گرفت، انواع خودروی گران قیمت بر اساس قیمت گذاری سازمان امور مالیاتی، کدبندی شد.
  • منظور با بیان اینکه خودروهای گران‌قیمت به واسطه سامانه پلیس راهور شناسایی و اطلاعات آنها استخراج شد، گفت: در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده و همکاران ما در سازمان امور مالیاتی مشغول محاسبه مالیات آنها هستند لذا سعی می‌کنیم تا مدت زمان یک الی ۱۰ روز آینده این مالیات ها را بر روی درگاه سازمان به اطلاع مالک این خودروها برسانیم و به نوعی مطالبه مالیات کنیم.
  • رئیس سازمان امور مالیاتی کل کشور ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که درآمد مالیاتی خودروهای گران‌قیمت در سال جاری بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومان باشد.

برای مشاهده خبر قبلی کلیک کنید.

برای مشاهده خبر بعدی کلیک کنید.

 

جهت دریافت مشاوره و انجام امور مالیاتی خود می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با مشاوران مالی  برناتدبیر سیستم تماس حاصل فرمایید.

آدرس: بزرگراه نواب پایین تر از میدان جمهوری جنب مترو نواب برج گردون طبقه 10، واحد 1002 شمالی

66383216 (5خط) 📞
www.bornatadbirgroup.com 🌍
info@bornatadbirgroup.com 📧